Nolēmu iemest dažas bildes arī par jauno Yamaha YFZ450R. Kopumā atšķirības no parastā YFZ450 modeļa nav radikālas, bet varētu teikt būtiskas, ja ir doma startēt krosā. Motori apmēram vienādi, šis tas esot uzlabots kārbā, kaut gan arī iepriekšējiem modeļiem nav novērotas īpašas problēmas ar pārnesumu slēgšanu, pat bez sajūga. Rāmī gan ir uzlabojumi, 450R ir īsāks, platāks un zemāks par 450 versiju. Vieglalumīnija rāmis ar tērauda stiprinājumiem motora daļai, pie tam rāmis esot kniedēts, nevis metināts. Motors novietots tuvāk zemei, tas pazemina smaguma centru, kas savukārt ir ļoti svarīgi, tie, kas brauc, zin. Ir padomāts arī par braucēja ērtību, nedaudz pārveidojot sēdekli un apdari. Tagad no bākas līdz sēdekļa vidusdaļai apdare ir izveidota no mīkstāka materiāla kā iepriekš, kas dod iespēju labāk noturēties līkumos. Arī aizmugures dubļusargs vairs nav no viena gabala, bet sapludināts kopā ar pārklājumu, kas turpina iepriekšminētā bākas seguma plūdlīniju. Visumā labi padomāts gan par ērtību, gan vadāmību un, protams, dizainu. Neatradu informāciju par jaunā apdares materiāla nodilumizturību, bet jādomā, ka tā ir lielāka nekā iepriekšējo gadu modeļiem. Par svaru grūti spriest, tur būtu jāpaņem pašam un jāuzmet uz svariem, dažādās mājas lapās ir dažāda informācija. 450R pilna masa (ar benzīnu) ir apmēram 183 kg, 450 versijai pašmasa apmēram 160 kg. Kopumā sanāk, ka 450R varētu būt smagāks, tas iespējams saistīts ar tērauda elementiem, kas iestrādāti rāmi. Stūres regulējumam ir 4 stāvokļi, kas dod iespēju braucējam izvēleties sev ērtāko. Principā šis modelis ir gatavs braukšanai krosā, protams, papildinot ar slāpētāju un kājsargiem. Tā ka potenciālajiem braucējiem ir vērts padomāt un neizlaist no redzesloka Yamaha YFZ450R. Protams, ka daudzas lietas vēl nepieminēju, sīkāku informāciju variet meklēt yamaha mājas lapā http://www.yamaha-motor.co.uk/products/atv/sports/yfz450R.jsp. Dažas bildes iemetu arī Galerijā.
Aha,Baltgalvis ir mūsu webu apciemojis. Vai nu kā bet no CAMK arī ir tikušas dzirdētas atsauksmes par Suzukiem,kad tās kārbas noklājas.kā teica Winstons Čerčils 1 reiz-nejaušiba,2 reiz-sagadīšanās,3 reiz-sakritība
Suzuks vienkārši ar izturibu pievīļ 2jaunim močiem gada laika kārbas čupā, ja iespejams tas braucējs kautka neta tos robus slēdz, bet imidž sačakarets, kautgan lasu tas pats mikus nobrauc sezonu un saka viss ok. pats arī esmu ar suzuku paprovejis man sava 2005 yfz labāk patik lidz ar to secinu ka jauna 2009 vaidzetu but vēl labakai. Galvenais par to KTM pirmkart ertums tik labi justies uz moča ar kuru pirmo reizi dzive brauc, ta ka butu braucis visu dzivi otra lieta nav jāliek nauda amišos kas maksa dizgan smuku summu un vēl dažas lietas kas suzukam nava, beigas atškiriba starp suzuku un KTM nav vairs tik liela. Jā cilveki saka nav parbaudits tas KTM jaunais motors bet nu noriskes ta redzes, ja kas GM bus KTM ar abiem motoriem ta ka vares salidzināt. Ari tada lieta, visi brauc ar suzukiem gribas kautko citādāku, tāpec mans tops ir KTM Yamaha Suzuks ka sacīt jasaka gaumes lieta:) Ta vai ta paldies par komentāru, ļoti patikami ka kāds no lilajiem dūžiem ir ievertejis mūsu lapu:)))
Aizrādījums Wilnim, kā Tu vari spriest ka šis ir labākais kvadrs aiz KTM, domāju ka neviens no Tevis nosauktajiem sevi vēl nav pierādījis ne Latvijas trasēs ne arī kur citur, cik atceros kas sevi tiešām ir pierādījuši ir SUZUKI, nav jau nekur tālu jāmeklē, paskatieties Latvijas cempi un Latvijas kausu rezultātus, viss ir skaidrs.
Nu es arī nesmu braucis bet intenetā visu informāciju var sīki un precīzi atrast! :) nu jā parastajai versijai eļļas tvertne nav integreta :) (Arī 2009 gadā) Bet lai uzzinātu svaru ,protams, labāk ir Pašam nosvērt moci ;)
Tur, kur rakstīju, ka motori vienādi, es domāju 2009.gada parasto un R versiju, neprecīzi izteicos. It kā jau centos neiedziļināties tehniskos sīkumos, jo neesmu ar tādu braucis, sakarā ar to neredzu, kur rakstā būtu tehniskas kļūdas ;). Nu par to svaru nevaru neko apgalvot, kā jau rakstīju, jāņem tas mocis pašam un jāliek uz svariem, kaut gan Riha arī pēc Tevis rakstītā īsti nevar saprast, cik tas mocis sver.
Atļaušo aizrādīt, ka rakststā ir tehniskas kļūdas sāksim ar to ka šim modelim jau ir Eleltroniskā šprice, motors ir pārbūvēts, jo ,kā bildēs var redzēt, eļļas tvertne ir integrēta motorā un šis ir viens no vieglākajiem pieejamiem krosa kvadriem vēl vieglāks esot tikai Can am DS 450. Vēl aizmugurējais plastmas ir pārbūvēts tāpēc, lai to var vieglāk un ātrāk noņēmt (vecajā modelī pirms plastmasas noņemšanas ir jāizņemakumulators un filtra kaste) Vēl man svarīgs sīkums likās, ka aizdedzes atslēga ir novietota citā vietā, jo braucot ar parasto modeli man ir sanācis ar celi palocīt to. Bet par to cik stabilas ir jaunās izmaiņas mēs redzēsim tikai nākošā (2010) gada modelī. Paldies!